خدای من رنگین کمان خوشبختی هاست

دیوارهای خالی اتاقم را ،

از تصویرهای خیالی او پُر می کنم !

خدای من زیباست

خدای من رنگین کمان خوشبختی هاست

که پشت هر گریه

انعکاسش را ،

روی سقف اتاق می بینم

من هیچ ،

با زبان کهنه صدایش نکرده ام !

و نه ،

لای بقچه پیچ سجاده ،

رهایش ...

او در نهایت اشتیاق به من عاشق شد

و من در نهایت حیرت !

حالا

گاه گاهی که به هم خیره می شویم

تشخیص خدا و بنده چه سخت می شود !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ http://boudan.blogsky.com/

چه پیوند زیبایی
اما خدای من گم شد لابلای عشق
شاید من گم شدم در دریای عشق
آیا هنوز می جوید تنها شدن در بی کسیم؟

سلام
لطف کردین که به خونه خودتون سر زدین

بازم منتظر حضور گرمتون هستم

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد